Til kunder, forretningsforbindelser og samarbejdspartnere.

Med virkning fra 1. november 2016 har Morten Nøhr Kristensen overtaget aktierne i Stubberup El a/s. Morten Nøhr Kristensen har igennem de seneste 3½ år været ansat som direktør i virksomheden og har med overtagelsen ønsket, indenfor kendte rammer, at søge nye udfordringer. Morten Nøhr Kristensen udtaler ”drømmen om at drive selvstændig virksomhed har altid ligget i baghovedet, og jeg er taknemmelig for at muligheden nu bød sig og at drømmen kan føres ud i livet”.

Virksomhedsovertagelsen vil ikke medføre de store forandringer udadtil. Virksomheden vil blive drevet som hidtil med god og pålidelig kundeservice i fokus, hvilket er kærneværdier som videreføres med Stubberup navnet. Stubberup El a/s har været et datterselskab af Aars El-forsyning Entreprise A/S siden 2007, hvor Marius Stubberup stod i spidsen for virksomheden.

Fremadrettet vil der internt ske ændringer, i forbindelse med at administrationssamarbejdet med Aars El-forsyning Entreprise A/S ophører. Ida Nøhr Kristensen, hustru til Morten Nøhr Kristensen, ansættes i virksomheden og får ansvar for administration og økonomi.

Stubberup El a/s er fortsat at finde på virksomhedsadressen Industrivej 91 i Aars. ”Vi håber at medarbejdere, kunder og forretningsforbindelser vil tage positivt imod overtagelsen og den nye administration” udtaler Morten Nøhr Kristensen.

team-stubberup